,

Fan va jag hatar när folk missbrukar orden jag älskar dig.
Jag tycker inte det är någonting man slänger ur sig hur som helst. 2st som har dejtat i typ 2 månader kan omöjligen älska varanrda, de små huvudena kanske tror de men att säga det till varandra, skriva och härja det är bara bullshit.
Vet inte men de stör mig. Jag sätter forfarande ett värde på dem orden och när det missbrukas blir jag irriterad. Förstår inte att man bara kan slänga ut dem orden. 
Jag har vänner jag haft sjukligt länge som jag knappt säger det till. 
Jag har dejtat personer under längre tid utan att slänga ur mig det... 

Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker det är ord som missbrukas och jag gillar det inte. Jag ser fortfarande värdet i dem och tycker att de är någonting man säger till någon när det verkligen gäller. 

" men hur vet du och vem är du att avgöra när man ska säga det?!" 
Det kasnke jag inte borde men jag tror inte på dem orden i många fall när man ser de ena patetiska paret efter den andra som dejtat en kort tid och sen bara slänger ur de. Visst kan de vara så i vissa lägen men .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0