,

Snart är det midsommar och jag är sååååååå laddad. Nu när jag skakat av mig fyllan och festen från lördagen är jag mer än laddad igen. Kommer spendera den med en massa underbara ungar. Sköna människor som är genuina och jordnära. Ska bli skönt att hänga med lite av den typen nu. 

Kommer bli midsommar lekar, grillning och massa alkohol. Sattsar på att festa hela helgen, Blir Eskilstuna och röja loss, kommer stanna ettpar dagar så tänkte festa mig igenom dem. Ska be Matilda min älskade BÄSTASTE MATILDA komma. Sakar henne såååå sjukt mycket. 
Plus det är alltid bra att ha back up med henne. Man bhöver inte gå och va rädd om ryggen om hon är med.. hehe!

Skillnaden med denna midsommar ijämförelse med anda är att denna gång anordnar jag INGENTING!!, MOTHER FUKING ingenting. Såå jävla skönt. Jag brukar alltid vara jag som fixar, tar på mig massa ansvar och de senaste gångerna har jag fått NOLL tacksamhet eller uppskattning so i´m not doing that enymore. 
Så jag är väldigt tacksamm icg uppskattar allt som fan och kommer njutya av allt. Ska vara bättre än de som de alla vart mot mig och vissa min uppskattning över det.
Usch vilket svammel...
2010

2011
2012...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0