finally get it all to an end,

Sitter och är allmänt bitter på stan just nu.
1, gick upp galet tidigt idag i tron om att jag började tidigt. Men insåg väl på jobbet att jag inte börjar för ens 13:00.

2, Sitter på espressohouse på Stureplan och ser hur party glada, snygga och fixade människor går runt systemet påsar, redo för summerburst. Medan jag sitter och inväntar jobb. Plus jobb imorgon.
Men man får se de som, jag tjänar pengar medan de bränner pengar ;)
Blir att kalasa imorgon istället.

3, Jag hade hoppats på lite kvalitetstid med Oscar ikväll men istället blir jag själv.
Dock har jag inte haft "Filippa tid" på sjukligt länge. Insåg igår att jag inte sovit själv på nästan två veckor. Alltid haft någon.

Men tar de positivt, ska ha lite spa tid för mig själv. Hår inpackning, ansiksmask, städa och fixa naglarna. Så de passar ändå bra. Hoppas på att Rebecca svänger förbi på ett glas innan hon åker vidare.

Ja, kanske inte så mycket att hettas upp sig över ändå.. Haha!

Nu ska jag springa lite äreenden för mitt andra jobb så helt bortkastat var de inte med den tidiga morgonen.

Life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0