,

Idag har jag jobbat för mitt anda jobb hela dagen. Skönt med lite om växling. Hårt jobb, haha! 
här även hunnuit med träning och att sortera ordning min tvätt för min tvätt tid. Hawr för galet mycket tvätt just nu. Om de är någon någonting jag ska lägga pengar på så är det att ha någon som kommer och tvättar åt mig. Så jävla blääääää att tvätta bara. De är nog de värsta jag vet. 

Sen hann jag med Ikea idag med simon, var där och inhandlade massa till jobb och lite skit hem. Passa på och käkade där, snuskigt gott!





Tänkte jag skulle berätta om min helg lite. 

Det vart en toppen helg och att jag inte gick på summerburst kändes okej, faktist bra till och med. Jobbade lördagen, dirr hem och började fixade mig. Rebecca kom över och kalaset var i full gång. Efter ett tag tröttnade vi på att dasna runt för oss själva så vi gick upp och våldgästade grannen. Där satt vi och snacka och drack lite grann. 


Rebecca var på gymt partyhumör så vi vinglar hemmifrån och var på topp humör. Hamnade på carlsberg efterfest...NICE!!
Men vi drog vidare efter ett kort tag och hamnade på East, jojnade upp med ett gäng Eskilstunabor.
Vidare där ifrån drog vi lite senare och kvällen blev lite halv vild. Men jag kunde haft roligare... MEn jag höll mig ganska klar i huvudet. Mer klar än vad jag brukar, jag brukar alltid spåra ur totalt och knappt minnas ett skit nu är de lite suddiga moments bara annars helt okeej. 
Vilnglade hem vid 6-6,30 typ, la mig i sängen moffade lite och sen totalsomnade jag och vaknade inte förens Rebecca kom och väckte mig vid 13,tiden... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0