Din närvaro stör mig inte... bara jag får vara ifred,

Sitter hemma hos jokce nu. Har haft jordens sjukaste migrän idag och har inte kunnat röra mig ur sängen. Runt fem tiden lyckades jag att ta mig till köket och gjorde en macka till mig själv. Sen tillbaka till sängen och vila.

Så har inte hunnit med ettt skit av den långa lista med saker jag hade att göra idag när jag skulle avra hemma. Men men vad gör man liksom. Nya tag imorgon.

Men när allt började släppa tog jag en promenad ner till Jocke, frisk luft gjorde mig gott! Nu sitter jag alla fall här med Olle och Jocke. Har just berättat om min helg och de senatse 3 veckorna. Ja för de har vart så lång tid sen jag var här sist!
Hände inget specielt direkt i helgen men lite små gossip lir de ju alltid.
Var ute på Håpes och blev lite fullis gullis och festande höll på in på små timmarna. Jätte härligt att komma ut och träffa lite folk, träffade bland annat Bove och Häget som för övrigt är två super fina männsikor. Hur mycket jag än avskyr Eskilstuna så finns de ändå några fina saker med staden. Och jag kan komma till att sakna de om jag inte är här.
Men de får inte blir för mycket bara. Fattar ni hur jag menar ? ;)


Fredagen spendesades med jobb in på sen kvällen.
Kom med 22-tåget hem och åkte nästan hem direkt. Vart en snabb öl på Royal innan. När jag väl kom hem var jag så sliten att så fort jag la mig på kudden så somnade jag. Om de var ölen i magen eller alla timmar på jobbet vet jag inte.

Denna vecka blir inte alls lika hettsig, den blir nog mer chill. Skönt och oskönt på samma gång liksom. Älskar att ha massa att göra, det gör att alla mina tankar hamnar på paus.

Hoppas hinna med allt som jag inte hann idag imorgon innan jobbbet.

Men nu ska jag ska social här mot killarna, fortsätta med mitt babblande.
Det blir lätt så när jag kommer hit. Jocke är nämligen en av de jag litar mest av allt på och då blir det mycket snack. Få ut allt som ligger innom mig. Prata och få råd.

Fick också reda på att Jockes flickvän snart kommer till Sverige och de ska bi såfucking awsome. Har aldrig träffat henne och är grymt nyfiken nu. Se om hon blir  godkänd. Troligt vis. Jocke brukar dock aldrig godkänna någon av min "kap" hahahha!!


Känner ni att våren är här?! Är så jävla GLAD! Fuck dunjackan liskom. Fatta vad härligt. Jag har bestämt att denna sommar ska blir den bästa sommaren någonsin!!! Ta igen efter förlorad tid från förra liksom. HAHA!!
SKa leva ut till 100%, bara leva livet, göra allt jag känner för och bara köra på på mitt egna race!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0