,

Sov så jävla skumt inatt. Hade den sjukaste och mest verkligaste dröm någonsin.
Jag kan inte skaka av mig kanslan jag hade i drömmen och allt kändes otroligt verkliget bara. Jag tror att om drömmar är tillräckligt eller man blir tilltäckligt berörd, tagen av dem så ligger de någon sanning bakom de. Jag vet inte kanske inte stämmer men jag tror verkligen de. Jag tror att de som jag drömde om att de ligger någonting i de, känslan kommer från dem.
VEt inte om de har att göra med att jag är allmänt stressad och att jag fyller imorgon ( åldersnoja ) Men efter man drömde som jag gjorde är de svårt att släppa...

Nu är jag på G till jobbet allafall. Vart vaken sen typ 6 imorse ändå stress till tåget som gick starx efter nio... Vad är de för fel på mig, seriöst?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0