,

Försov mig nästan idag. Varför la jag min inte tidigare eller direkt igår? Varför Varför VARFÖR!?

Pratade med A nyss, samtalet tog sin tid så hinner inte med största inlägget. De är jätte synd att vi inte kan prata oftare. Hans årikter och komentarer är alltid till en tillfredställning. Han hjälper mig att se på annat perspektiv och han förstår verkligen hur jag menar och hur jag känner. De är få männsikor runt mig som kan de. Elelr överhuvuetaget. De är jätte svårt att sätta sig in i en annans situation så är de ju.
Sitter på tåget nu allafall och snuckhummer nummer 1 sitter framför mig och har glott sönder sig ända sen äcklet satte sig brevid mig!. Fruktansvärt irriterande.
Inte hjälper det heller att jag glor tillbaka. De flesta bryter ju blicken i de läget. Men denna känns mer som om jag eggar han till att stirra mer. Inte min avsikt!!!!

Aja, nu blir de jobb och kvällen blir chill. Funderar på att dra hem byta till mjukisar ( <3 kärlek ) och sen sticka till jocke. Och göra som vanligt. Dricka för mycket kaffe., röka för mycket cigaretter och jag sitter och beklagar mig för mitt kliv typ. Haha! Fail!

Puss på er hoppas er fredag blir grym! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0