,

FITT SJ!!!!

Tänk att de ALLTID är något!!

Hade brottom idag och då självklart är de en försening på 40min liksom. Och inte tog de en timma upp heller det tog fet lång tid. KÄnnde bara hur stressen kröp fram och irritationen var på topp. Vet att man inte ska bry sig men jag kan inte låta bli ibland bara. 
De är ju tamme fan ALLTID någonting. Fan vad jag längtar tills jag bor i Stockholm på heltid bara!! 
1, slippa SJs skit
2, slippa Eskilstunas skit
3, få mer fridtid
4, "ny start"
NICE!!!

Men dock jag jag inte vara allt för sur, vädret är ju ändå på topp! De gör ju el lite gladare måste jag ändå säga. Vårkänslor på topp eller vad ?!
Hihi!!

Strax möta Matilda!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0