Fan va folk är FEGA! stå upp för dig...,

Eskilstuna större stressfaktor än en arbetsvecka på 70 timmar. 

Så känns de för mig allafall. Jag blir så jävla stressad av Eskilstuna, att jag ska träffa den eller dem, att någon ska höra om jag pratar i tellen, att man göra någonting som sen någon drar upp till mega grejen.
Kalla mig paranoid, patetisk eller barnslig men wut tha fuck... De är Eskilstuna som gjort mig sådan. Ska bli galet skönt att komma bort i ett par veckor nu. Att inte behöva vara här alls!
AMF tåget "imorse" 3 jävla timmar tog de för mig att komma upp. FUCK SJ seriöst! Vad äre för fel på dem. Så nu är de timmar förlorade på jobbet som skall tas ikapp imorgon bitty istället... suck. 
Träffade mina kbk brudar idag, love. Prata lite skit och kom fram till att helgen blir det UTGÅNG. 
Känner mig super laddad för att total spåra, de var sjukans länge sen jag gjorde det. Vi får se om de blir så men ska allafall barkadera upp mig på vodka rebull till fökröket, Thihi!! 






NU ska jag kolla BB sen sova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0