,

All kärlek till SJ, de är bara så jävla underbara. De kommer alltid i tid och de har så billiga månadsbiljetter. Alltid rent och snygg på tågen och de är aldrig några problem... 

NOT, är så AM förbanna. 3gången denna vecka jag ska med ett tåg som fan inte kan hålla sin jävla tid. Sjukt irriterande. Fredagskväll med bara några timmar fritid innan det är dags att lägga sig i sängen igen för att försöka orka upp till imorgon. 
Jag lägger mig alltid skaplit men jag kan bara inte varva ner och somna. Ligger vaken och funderar, pillar på datorn messar och ja gud vet vad. Varje morgon tänker jag " gud ikväll komemr jag somna dirr fett skönt, ÄR så AMtrött ".
Händer de ... nej denna vecka kasnke fått 18-20 timmars sömn... helt galet ju. Var går jag på? 
MEnar var fan komemr energin ifrån? Fattar inte...

Aja, ikväll blir de allafall mat och chill hemma. Ska, haha, lägga mig tidigt... 

Sen jobba imorgon, hem och sen ser de ut att blir en ute kväll bara Sofia och jag. Men de komemr bli GRYMT. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0