,

Det här var nog den sjukaste helgen på länge!!

Ska berätta 99% sanning om den.

Bestämde mig ganska tidigt i veckan att lördag, då jävlar då ska jag härja och supa ner mig.
Varför? frågade de festa vännerna.
Nä, men vart på skit humör hela veckan. Vill bara släppa loss med tankar och tillvaro.

Sagt och gjort, lördag!
Hemma vid 18-19. Käkade lite snabbt, fixade mig sen förkrök.
Kan säga att jag tog de inte lugnt med spriten. Ut på krogen, Håpes ganska tidigt. Var ganska lugnt i början ute så bestämde mig för att hänga i baren och dricka.
De blev mer och mer folk, och mer och mer dricka i magen. Sista minnet från kvällen var när jag var ute och rökte med en kompis. Men har tydligen vart där till stängning och vart väldigt friendly... Haha!
Visst vart de efterfest också hemma vid fem tiden på morgonen där jag tok decka...

Aja, med tanke på de blåmärken jag har så har jag nog flugit runt en heldel!

Men de jag minns kul som fan. Kan lova, snacka om att släppa loss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0