,

Fruktansvärt lugnt just nu på jobbet. Och att jag är trött som ett as hjälper ju inte håller på och somnar och klockan tickar ju INTE!!!! Blir tokig, känns som om jag har vart här i timtal men har igentligen bara vart här där jag är nu i 2,5 HAHA! HUr jävla illa är inte de liksom?!
Sen kan jag inte bara sluta gärspa har ju väl börjat. Nu vill de bara inte ta slut... Suck, kom och handla nu! 


För övrigt så har jag suttit och funderat lite smått på skit som vanligt. 
Varför lägger man så mycket energi på skit igentligen?! 

Aa men menar till exempel, satt och la massa tid i början av veckan på att få ånget och funderingar över vad som hänt,sagt och gjort i lördags. 
Menar vad spelar de för roll? Kan inte ändra nå och lagom till nästa helg är de glömt. 

Eller till exempel. Varför slösar man en massa tid och energi på små tjafft? Tycker personligen att ajg blivit så mycket bättre genom åren. Förut kunda jag inte vända rygga och lämna en diskution, ge svar på tal, argumentera men nu... om de / den inte är värd min energi så walk away liksom. 

Eller varför bryr man sig om vad personer man inte umgås medtycker om än, eller personer man icke har kontakt med? 
Om de är en som man inte hängt med på månade och som man nu kanske vill ha kontackt med inte vill.... vad har de för roll? Om man inte hängt på månader finns det väl en anledning, right?!
Eller bara rent allmänt, va spelar de för roll va Lisa 20 barre tycker/ tror och tänker om mig? 

Kom igen. Jag kan nästan bli iriterad på mig själv när jag inte tänker på de här viset och jag måste påminna mig en del. 

NÄr jag var yngre så tyckte jag de var jätte viktigt att alla tyckte om mig, jag kämpade verkligen för att tillfredställa ala andras behov än mitt egna. La energi på allt förutom de som var igentligen vesentligt. De är nog lite av de som kryper fram idag. Jag har ju lärt mig genom åren att bara skaka av mig saker och ting. Tror de är nyttigt. 

Nu kan jag nästan ha tagit de ett steg för långt. Jag bryr mig väldigt lite, kan nästan känna palla i vissa lägen där de kanske är läge att slänga näven i bordet och säga ifrån. Men istället så säger jag bara what ever, så väljer jag att gå där ifrån och ta min energi någon annanstans. Men så länge JAG känner att ingen kliver mig på tårna eller liknande så äre bara PALLA. 


Nu svamlades de på som vanligt. Men flyger lätt iväg med tankarna och texten blir kasnke inte alltid de bästa med ta de bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0