,

Kan inte riktigt släppa min natt asså. Efter kvällen innan där jag enbart fick 3timamrs sömn MAX så borde man ju sova bra och länge.. men icke.
Somnade skapligt snabbt efter jag la mig i sängen men när jag väl somnat så sov jag fruktansvärt oroligt! 

Vaknade vid 3 med ett ryck ur en mardrömm. Låg ett rba tag och funderade på de jag drömt och kom in i mitt 3års nivås mod. Somnade till sist om. Sov yttligare nån timma sen vaknade jag upp ur en till dröm. Inte att den var läskig så men den vatyp obehaglig, obekväm och frustrerande. Låter sjukt skumt men skulle allafall inte kalla det för mardröm.
Suck, wut tha fuck is wrong with me?!
Aja, jobbet har gått GRYMT idag är super nöjd! MEn snart ör det slut för idag och jag kan ÄNTLIGEN ta helg. Ska bli otroligt skönt är dock SUPER besviken på att jag inte hann systemet denna vecka. Hade gärna hatt en öl med mig som man kan knäppa ikväll. Men men.. Vad ska man gö. 

Hoppas ni får en SUPER LÖRDAG!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0