heroiskt att kasta på en som inte försvarar,

en av vardera är vad jag skulle vilja ha ikväll. Dock vet jag att de icke kommer bli så! SUCK!

Tycker inte det känns som om e är fredag. Känns mer som om det skulle vara Torsdag, dock blir de väl lite så med tanke på att jag jobbar imorgon. MEn har verkligen ingen helg känsla. 

Men LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR tills imorgon som FAAAAAAAAAN nu. Ska inte bara träffa tild, utan jag skall ÄNTLIGEN fixa mitt hår också, så man blir om möjligt, lite snyggare och lite sexigare...
De är exakt, nästan typ allafall, ett år sen matilda fixade de på mig första gången. Vart super nöjd så nu är det dags igen. Mother fucker vad exalterande, sen massa GO mat och mys. DÅ SKA de bli en av de övr, så äre bara. Thats it!
Dagen rullar på än... 

Trevlig helg hörrni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0