I am no longer yours to protection, I protect myself now,

Stressig vecka. Men imorgon ska ingen mindre än Alaa jobba med mig!! Det ska bli gö roligt! Vi har ju jobbat med varandra förut och det har alltid fungerat mer än bra. Ska bli otroligt nice!

NU ska vi se om jag hinner med tåget till Tunis som går 18,55 om jag gör de så blir de några öl på stan tror jag innan jag åker hem. Känner att jag behöver de. MItt humör har inte vart på toppen de senaste dagarna. Vad de är som gjort mig nere vet jag inte, tanken på att bli äldre kanske? haha! 
Nä, jag vet inte. De är väl igentligen skönt att lämna den gånga tiden bakom sig? Aja, om jag jojnar upp någon eller inte får vi se. Hoppas ni får en toppen kväll! Puss på er alla!! 


Haha,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0