i´m a as, sorry....,

Har upptäckt att dessa två pinglor är inget att klaga på haha!!



Underbara brudar som man spenderat de senaste kvällarna med. 
Nästa gång vi ses blir på mitt födelsedags firande. 



Minns ni att jag sa at jag skulle berätta en sak i nått tidigare inslägg men har inte gjort de för varje kväll har blivit för sen? 

Allafall, jag mötte en av jordens grymmaste tjejer på tåget här om dagen. Hon var en lite anorlunda variant av mig. Super söt, super trevlig, öppen, social och helt fabulas. Vi satt alla fall och sankcade på tåget och de visade sig att hon bott i Eskilstuna för några år sedan och nu var ny inflyttad till STockholm. Efter 30 mins vänskap så bestämde vi oss för att söka lgh ihop... Menar hur jävla crazy är inte de? 
Så nu har jag vi bestämt att vi ska ses ordentligt på en fika och snacka. På de lilla korta stunden vi snakcade på tåget så kom vi ändå fram till att vi var väldigt. 

Men jag menar hur stor är chansen? Jag bad två andra sätta sig med mig igentligen men de passade tydligen inte så dyker hon upp och frågar om hon kunde sätta sig med mig. Klockrent! 

Tackade nej till den andra lgh som jag kollade på, kändes inte rätt bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0