jag går i vinterskor på hösten, alltid förberedd för storm,

Hade brutalt svårt att sova inatt så gissar på att det inte blev mer sömn än 1-2timmar inatt men men.. vaknade till solen som lyste in i rummet och en full smockad dag! Just nu vill jag ändå dock bara tillbaka till sängen, den var varmare än någonsin och skönare än någonsin imorse när jag tvingade upp mig själv. Snozade sjukans länge, dorg ut de så länge jag kunde. Är ni likadana? har ni lika svårt att bara hoppa upp och börja kötta?
Nya saker att fixa med jobbet så de blir asa nice! Förutom är schemat inte inplanerat med några större skandaler.. tror jag. Ja roligare än så är inte mitt liv. Det händer som sagt inte så mycket i mitt liv just nu som jag vill delge mig av! 


Käkade gott igår och drack igår, gott, hade underbart sällskap!
De är vardagslyxen som gör att man klarar veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0