Jag skulle nog inte kalla mig för ego mer.. ser till att jag får vad jag vill ha ;) ,

Idag är det min födelsedag....



Ja och så var det den dagen per år, födelsedagen. Jag har bildat någonform av hat kärlek till det. 
Jag älskar att få spendera kvalitetstid med mina nära och kära men vem vill blir äldre??
Födelsedagen spenderas på jobbet, kommer inte vara hemma förens 20,00 men familjen ska käka min födelsedags middag med mig så sent ändå. De är en av de två dagar jag tycker bäst om.
Som traditonellt vi gör varje år så följer efter middagen en mysig stund i soffan med efterrätt där vi kollar på projektorn, bilder från min  uppväxt. Jag sitter och beklagar mig över att jag var ful som liten medans mamma talar om vilken gudsgova till skönhet jag var och fortfarande är. HAHA!! 

I år ska min bättre hälft, min syster, min soulmate komma över ( Rebecca ) Ska bli såååå mys Förhoppningsvis så hinner hon allfall jojna oss till efterrätten och kan vara med och kolla bilder. Sitta och skratta åt vår uppväxt, hihi!  

Ja men mer exalterande än så blir inte dagen och för det andra inte jag heller...



Kommentarer
Postat av: johanna

snyggt!

2012-03-02 @ 19:40:39
URL: http://mixband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0