känner du lyckan genom sorgen,

Fullt ös medvetslös haha helt galet igår!! 

Skojade, det var mer än lugnt igår. Efter jobbet vart det en drink med rebz och medans vi satt där berättade jag för bartendern att de var min födelsedag. Så han grattade mig, vände sig om och sa de till 3 snygga killar i bar så även dem grattade mig. Hur och varför vet jag inte men efter ca 5-10 min var de bestämt att de skulle komma till tunis och festa med oss ikväll. Nummrena utbyttes och som de ser ut nu blir det så.. haha! 
Men man vet ju killar är rätt så duktiga på att snakca. 

När jag väl kom hem vart det middag med familjen och bara mys. La mig tidigt i sängen med en popcorn påse poppad och kollade film och somnade även till den. MYCKET mys! 


Nu på morgonen vaknade jag utvilad, direkt till systemet... inte vart där sen innan nyår hur sjukt är inte det? Nästan så jag kände mig lite vilsen haha!! 
Sen handla lite smått och gått till ikväll, har även städat klart det sista här hemma. Samanlagda tiden för städningen här hemma så blev det nästan 5 timmar.. HUR?!!
jag har inget kök att städa... jag har bara, soffrum, sovrum, garderob och toa... hur kan de ta så lång tid. Jennifer sa att de tog hälften av den tiden för henne att stor städa henneslägenhet.. vad är de för fel på mig...?! 

Aja, nu skall det duschas och så sen om 1,5 timma kommer Min underbara Matilda och min älskade Alaa hit! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0