Livet har egentligen inga gränser, avundas aldrig någon annan än dig själv och bli inspirerad av andras lyckande

I natt hade jag min älskade syter sovandes hos mig. Tack! 
Tacksam för vänskapen. Folk har försökt särat på oss men icke... 

Det var allafall as mysigt, käkade "mat" tillsammans och snackade, kollade tv och åt en glass hahah. Jenjen tittade förbi och va här ett tag med.
Roligasre än så var inte min fredags kväll. Men den var mys. 

Nu nalkas det jobb, och ikväll blir det party. Har även fått reda på en GRYMT rolig grej, som jag berättar senare när de är mer säkert. Om de blir av kommer de vara de häftigaste ever och någonting så sjukt unikt.  HAHA, nyfikna nu? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0