mother fucker,

Nu är det "bara" 1 timma och en 15 min kvar till jag slutar när jag börjr skriva här. Dagen har trotts allt gått fort och tåget höll tiden så manf år väl säga att det är en lyckad dag ändå. Har vart gasnka roligt på jobbet. Lagom med att göra.
Efter jobbet ska jag traska lite på stan, ta en kaffe i solen, snacka tell, väntar ett mycket efterlängtat samtal. Alltid lika kul att prata med männsikor som inte "bor" här som man inte ser och pratar med så ofta man har alltid massor att komma ikapp med, och sen ska jag bara ha det gött. Sen tåget hem 17 och 18 hemma sen cykla hem och sen äntligen fixa mig för kvällen. Kvällen ser väldrig osäker ut de ända som är riktigt säker är jag och vodkan kommer ha kul ikväll. Men vilka som jojnar oss får vi se, haha! 

Mer än så ligger inte på schemat än så länge, har heller inte något annat av värde att berätta eller åsikter om. Så rolig är jag då... Hoppas ni andra får en bra dag, var ute nu och njut av solen den kan komma att försvinna igen vet ni. 

Demon ligan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0