U are my new room,

Bror skickade detta mess till mig idag med texten " du har fått paket "

( fick inte upp bilden )

Men galet nyfiken man blir!! Troligen är det inte roligare än att de är grejer som jag beställt åt chefen men man kan ju hålla tummarna på annat. Man kan ju ha klickat hem någonting när man vart trött eller full så man glömt det...
Troligen inte...

Så ska bli spännande!

Fick sluta 1,5 timma tidigare, vilket var galet skönt PLUS ledig imorgon. Äntligen en "normal" helg! Så nu ska jag hem, klippa bror och Simon, äta duscha sen filmkväll! SKÖNT!

Så imorgon kommer jag hinna med allt jag inte hinner / orkar i veckorna, städa tvätta hänga med älsklingen Oscar!
Och på kvällen blir de hem till Stockholm igen. Bokat tid på makeupstore sen UTGÅNG!! Laddad till max!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0