jag saknar dig mindre och mindre, det kommer annat emellan och det är bra, Jag har glömt dig en vacker dag,

Gud vilken helg jag är så jävulskt nöjd. Precis alla jag har träffat den här helgen har vart super goa och jag har bara träffat folk jag faktist gillar!!

De här var bästa helgen på ruggit länge, lätt sen innan nyår! 

Fredagen var chill, klippte lite hängde med simon o han polar och bara hade de allmänt mys! 
LEDIG lördag! 

Tog mig en härlig sov morgon, bara låg i sängen och njöt. Sen kom Rebecca på kaffe. Sen Kom Simon o Oscar över, sen blev de Tunis, strosade runt där ett tag.. köpte ingenting... chocking!

Sen hem igen lyssnade på hög musik dansade runt medans jag gjorde mig i ordning. Sen plockade Adam upp mig och så bilades de upp mot mitt stora kärlek, Stockholm!
Väl i Stockholm hade jag så fruktansvärt kul!! 

Förfest med en bunt sköna människor, sen utgång på V. Hade en sådan där fylla som var PERFEKT. Vart lagom verkligen behövde inte bäras ut och jag minns hela kvällen.De var skoj allafall, sprang runt och snacka skit med folk dansade på bord och stolar, jag var överallt och ingenstans typ. Så jävla nöjd att jag blev medbjuden. TACK TILL ALLA!



Dagen efter/ idag mådde jag desutom gasnka så bra, lite törstig men bra. Adam där emot var en trasig krigare. HIHI. De är ju bland de bästa och se när man själv mår bra, en trasig männsika. Trycte i min lite redbull sen var de klart liksom. Tog en kaffe och sen nu är jag hemma. Har kollat serie med bror och sprungit runt och härjat. Ikväll blir det middag med familjen sen en rask promenix ner tll Simon.




De här har lätt vart den bästa helgen sen ja typ.. jul.
Denna vecka har jag massa kul jobb framför mig. Min chef har gett mig massa kul att göra och så skall jag på börja en ny utförsäljning. NICE. 
Jag mår ruggigt bra idag. Har inte vart så här glad på fruktansvärt länge. Hihi. Nästa helg längtar jag redan till. Jag brukar annars digga veckorna mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0