,

Allt känns så mycket bättre om de är sol ute. 


Mitt mano inlägg från igår, skulle inte vilja säga glöm de men idag känns de bättre och de gjorde det redan igår kväll.
Visst är det konstigt ens kompisar kan peppa sönder en men ändå känns de bara lite bättre. Men när en "bekant" bara ställer frågan hur mår du? så känns de bättre eller att en "bekant" bara säger hej.
De är de lilla i vardagen som betyder, verkligen. Var snäll mot dina medmännsikor. Jag är inte guds barn men jag har verkligen lär mig att de känns bättre för mig och andra om man är snäll och god. Dock, svartnar de för ögonen så köttar jag ner vem som än står framför mig. Enbart otur att just den stod där. Dåligt jag vet. 

Men allafall, nog tjabblat om skit. ÄLSKAR NI INTE VÄDRET ELLER VAD?! 
Jag blir så glad av det, käkade frukosten i solen på östermalmstorg, istället för inne i i mitt kalla " kontor" ensam. Så otroligt mysigt, sitta på bänken sippa på det skollande kaffe, mummsa på mackan, kolla på folk genom solbrillorna och spana på alla pöjkar. Thihi!!
Jag älskar våren nästan mer än sommaren själv. Man har ALLT framför sig och man uppskattar solen mer än på sommaren Alla blir så glada och folk börjar klä upp sig igen. LOVE IT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0