kom igen de är söndag ;),


SVARA ÄRLIGT


1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -
tungan, hahahahaha!

2. Du ger mycket komplimanger till andra - nej inte alls, borde nog göra det men gör det bara inte är inte den givmilda typen. 

3. Är du nöjd med ditt förnamn - Nja, inte alltid men okeej ibland.

4. Vad är det sämsta hos dig - jag ältar små saker tills det driver mig till vansinner och har en kortt stubbin. PMS

5. Vad är det bästa hos dig - jag är jag hela tiden.

6. Har du bra självförtroende - jadå fan skulle jag inte ha de för?! ibland iallafall. Haha

7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika från dag till dag, från humör till humör. MEn för mycket alla ggr

8. Du tycker om att vara med killar - mja

9. Känner du dina grannar - Nej inte alls.

10. Svär du ofta - Ja, tyvärr alldeles för ofta
11. Spelar du något instrument - Nej inte längre, tyvärr, inte längre. Ångrar att jag slutade, spelade fiol förut.

12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Många, men tyckte bäst om gymnastiken o golf.

13. Kollar du dig ofta i speglar? - Finns det en så tittar jag. Menar liksom hur kan man låta bli? ;)



HAR DU..


1. För många vänner -
nej, jag har dom bästa så det räcker.

2. Förföljelsemani - ö?

3. Någon sjukdom - PMS?

4. Färgat håret - Ska man behöva gå in på det...?

6. Gjort bort dig rejält - ALLTID, de skulle inte vara jag annars...



ÄR DU..


1. Snäll - Nej

2. Snygg - Förfan 

3. Söt - ja, som en sokertopp

4. Lång - Nej det tycker jag nog inte

5. Kort - nej medel?

6. Smart - smartare än vad du tror.

7. Klantig - Värst av alla
8. Tjock - Det går ju inte direkt ner längre om man säger så haha



BRUKAR DU..


1. Klä dig i svart - Ja för ofta

2. Hata folk - Folk, nej. Individer som förtjänar det, ja

3. Lita på folk - Nej (!!!!)

4. Ljuga - En vitlögn drar jag då och då

5. Vilja dö - Nej jag är ju i mina bästa år



NÄR..


1. Åt du senast -
Nydligen

2. När läste du en bok senast - oj inte så länge sen tror jag

3. Köpte du något senast - Förra veckan, kläder och skor <3

4. Svor du senast - skulle gissa nydligen. Tänker inte på det.

5. Sjöng du senast - igår....tror jag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0