,

Idag är det fett chill på jobbet. Skönt Speciellt när jag har haft sper stressig vecka. Men samtidigt segt, de ska vara massa. Ju mer jag har ju efektivare blir jag. Tänk man är aldrig nöjd, haha! 

Kan inte låta bli att som alla andra säga, JAG ÄLSKAR VÄDRET! 
Imorgon när jag slutar ska jag strosa runt på stockholms gator och njuta av de ( om de är samma imorgon såklart ).

De är lite segt imorogn, Slutar 15 min efter mitt tåg går sen är 2timmar till nästa men men får hitt på annat på den tiden. Kanske ska be någon komma upp och spendera den tiden med mig på stan eller på ett fik. Hihi! 
De är ju mysigt att vara själv, gillar det. Men känner bara att jag vill spendera tiden med mina vänner imorgon. KOmmer inte träffa flera av dem på länge om de inte kommer tiill stockholm. Jag är i den perioden nu när jag vill spendera tid med vännerna. Visa hur mycket jag uppskattar dem och behöver dem. Har just kommit ut ur en period där jag bara velat vart själv. Undvikit sällskap typ, spenderat tid med mig själv, väl behövlig tid dock. 

Men nu är jag back on trak, den högljuda och sällskapssjuka filippa IS BACK! Haha!! 

Vet inte vad de är med mig är de solen och vår känslorna som bubblar inom mig kanske? 

Fatta när sommaren är här 100%, UTESERVERINGARNA!! 

Längtar tills kvälls kaffet med brudarna på ute serveringen, snakca skit, häver i oss kaffe och kedjeröker. Eller AW, en öl i kvälls solen ute på serveringen med en vän. Sollbrillorna, jackor och tjocktröjerna sannar i garderoben, sola och bli brun, bada, äta glass och bara hade så AM bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0