Some people waste a lifetime, i just waste a moment,

Men har detta vart jordens längsta dag eller vad?!
Nu är de bara 1h kvar och de ska fruktansvärt skönt att sätta sig på tåget. Kommer däcka på  tåget . Men jag känner sammtidigt som jag är skit trött vill jag göra någonting.. 

Har ett stort sug efter pannkakor, fatta va mys i de här vädret! Grädda massa pnnisar, mummsa på dem till en film eller serie med någon.... Låter inte de as mys!! 

Nu vet jag ju dock inte vad de är för väder hemma men här hemma är det massa regn, visst är det tråkigt men kan inte låta bli att tycka att det är mysigt på samma gång. Nu har vi ju inte haft en sådan jätte mysig vinter så klagar inte allt för mycket. 
Dock är de inte så bra för afärerna. Då skall de vara fint väder så folk blir glada och vill shoppa. Hihi!!


Men man är väl hemma för sent AM  valigt... 

David Lachapelle,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0