,

Måndag!
( berätta om min måndag nu )


I måndags var den dagen jag var bakis, vart ju aldrigt de på riktigt i söndags. 
Var ledig och full bokad så fanns ingen tid för att ligga hemma och tycka synd om mig själv. Bra de!!

Hade bokat in Soffsökande med Adam. Så han plockade mig hemma hos mig sen bar de av till västerås.
Vi prov låg de mesta, haha!
Bland de skönaste jag setat i tror jag..
Sen hittade vi massa färg glada kepor så vi köpte var sin haha. 
MYCKET nöjd!

Vi hittade tillsist en soffa, AM super mysig och super snygg. Måste ju säga att det förmodligen var min förtjänst! Synd bara att de var brutal leverans tid. De var allafall kul.

Kommentarer
Postat av: Mr Martinez

YEAH bra dag Filippa! :)

2012-03-29 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0