tiderna är annorlunda men känslan är den samma,

Gud vad kostigt väder det är ute nu. Jobbigt som fan ju!!  Men men sak samma.
Sitter på jobbet nu och mitt humör är på topp utan någon konstig anledning. Har vart på ganska så bra humör senast dagarna... vilket är ganska ovanligt. Men idag är humöret på topp och jag kan inte låta bli att le nästan hela tiden, trotts att jag knappt sovit på hela veckan... 


Vad som sker ikväll är oklart än. Det som skulle behövas är sömn. Men jag ahr alldeles för kul när jag är vaken så. 
MEn med tanke på att jag ska till min ÄLSKADE matilda på lördag vill jag vara pigg så jag hinenr umgås med henne eftersom de lär dröja innan vi ses igen.

Fråga! 

Vad tycker ni om påsken igentligen?! 

Är det inte den mest överskattade och överdrivna, meningslösa högtiden eller? 
Ser liksom inte meningen med de, de är ingen vidare mat, man äter sig enbart fet på allt jävla godis, de är en jävla massa krimskrams överallt och till ingen nytta?
Fattar inte riktigt vad de är till för. Ja jag vet att de är massa krams med jesus men ärligt så vet jag inte vart alla kycklingar och ägg kom in i bilden... 

FUCK PÅSK!

Jag är ingen större högtidsperson. Ingen större fan av julen heller. 

Midsommar kan jag tycka är rätt kul men oftast en besvikelse, valborg diggar jag nästan mer. Man firar in våren, gilla och dricka lite. De är ju bra nice, den brukar man heller  inte ha förväntningar på där med mindre besvikelse.
Aja, nog pladdrat nu skall det jobbas vidare. Idag är en bra dag. Och imorgon en ännu bättre. 

Nyköping, her I come!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0