,

Jag vet inte om ni kollar BB men det gör jag. Nästan som besatt, haha! 

Det hade jag ALDRIG trott. Jag har aldrig kollat BB förut,de du!! Alla har alltid snackat om det men har aldri kollat förut men nu, har ju inte så mycket till annat liv såå....
Men måste bara säga att de två som är nominerade nu, de är ju två super goa killar och känner mig lite ledsen  över att en av dem åker ut. Så söta båda. Jag har så mycket åsikter och tankar om de som jag skulle villja berätta men vet ju inte hur många som kollar så ska väl inte skriva så mycket här. 

Men de som åker får gärna kontackta mig. Båda är ju DUNDER fina. Hihi!! 



Nu är jag allafall på G mot jobbet. Är laddad för att jobba. Det går riktigt bra nu kan jag säga. Sen efter det blir det matilda som ska firra mitt hår!!!!!!!! EXALTERAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0