you are not my beginning, not my ending and not my present. You are my nothing,

De som känner mig och de få som fått previlegiumet att vakna med mig vet att jag inte är en morgon människa och att jag ligger och drar mig in i det sista. Jag är defenitivt inte en lätt person att ha och göra med den tiden allafall. 
De är många som fått stå ut med en del. 
Men kan säga om man tycker jag har dåligt morgon humör ... uuu ni skulle bara träffa mor min. Hon ser inget utav de hon gör men så fort man gnäller lite över att någon idiot gömt skohorner då blir de ramaskri... Suck! 

Brutalaste tröttaste imorse!! 






NU sitter jag allafall på tåget helt totalt död och soppslut men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0