en enorm energi,

Ikväll blir nig chill som den pantionär jag är. Haha!!

Ska ut och äta ikväll, Adam kommer till Stockholm så det blir mye nice! 
Förövrigt har dagen vart nice nice, lite väl lugnt men de får man väl ta. Nu ska jag strax hem, hem till min käre sambo som inte var på de goaste humöret sist vi pratade. Så ska muntra upp henne som hon gjorde för mig i veckan. Om hon inte sitter med näsan allt för djupt i böckerna. hehe! 


Grannen klippte gräset idag på deras sida. Lika underhållande varje gång när en stadsbo ska leka att de vet vad den gör. Passade perfekt som underhållning till morgon kaffet.  Kände att jag bara ville dela med mig av den. heheh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0