,

Sitter på jobbet nu, haft en jobbig morgon men nu är det chill kommande timma. 

Helgen kommer defenetivt bli chill. Idag blir det mys kväll och imorgon kvälll är oplanerad. Känns brutalt skönt!!!
Ska träna sönder mig i helgen också!!
Ska även försöka göra upp en plan för mitt liv nu, känns som om tiden bara går och jag går med utan varken plan eller ide. Jag är ju trotts allt en "planerare". Jag har alltid en plan eller en ide och blir nästan stressad om jag inte får det. Om jag ska vara hemma och chilla en kväll så har jag planerat in det. Kontroll är de viktigaste. Jag vill ha kontroll av vad jag ska sysselsätta mig med, vill ha kontroll över vart folk står, vad som händer osv ... ja ni fattar.
Ska försöka samanstråla med syster nästa vecka och be henne hjälpa mig att planera upp mitt liv lite. Hon är ganska så go på de plus ho känner mig bäst av alla och hon i ärlighet ge mig svar eller motargumentera det jag säger...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0