,

Jag blir fangrymt förbannad på detta!! 
Förr var det mobbing mot "tjocka" nu är det mot smala. Knappt smala, Och det skall alltid användas extrem exempel också..
Asså man vill ta ner vikt hettsen och det skall inte vara någon press, jag tycker INTE att det hjälper med skit som detta. Blir bra sjukligt iriterad och tänker på det mer än vad man redan gör!
Jag vet inte vad men ALLA passar i olika, så länge inget är ohälsosamt så låt det bara vara. Sjukt trött på skiten bara... grymt iriterande. 

Kanske ska starta en kampanj för de som är väldigt smala naturligt?!

Om en kraftig kvinna viker ut sig så är det OK men om en smal kvinna viker ut sig det är det slampigt.
Om en kraftig kvinna viker ut sig är hon modig om en smal kvinna viker ut sig är hon billig.
Om en kraftig kvinna viker ut sig står det " så här ser kvinno kroppen ut". 
Då undrar jag är de smala på lossas?
Jag säger kanske inte att de är fel men de är fan inte rätt!
Dessa två bilder använde jag mig av för några veckor sen just to prove the point. 
Om det skall jämföras varför sk de ta en "dålig" ofixad bil och en extrem smaling ? 

Allt borde bara läggas ner så skulle hettsen inte bli lika påtaglig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0