,

Har just haft den sjukaste natten någonsin. De drömmar jag drömt är helt jävla sinnes och jag fattar inte vart de kommer ifrån. Jag dröämmer om folk jag inte sett eller prtatat med på flera månader. De är sjuka handlingar och jag hänger själv inte med på vart fan allt kommer ifrån. 

Drömde om Matilda inatt tex, visst henne har jag träffat med de var en tll med i drömmen och henne har jag nog inte sett sen strax efter studenten. Handlingen i den drömmer var dock helt jävla galen. Ska ringa enne sen och berätta allt. 

Inte bara det, vaknade klockan 05:07 i morse och sen dess har jag knappt sovit. Vilket också är sjuk med tanke på att jag inte somnade förens 02.30 inatt... 

Ja nå fel är de väl på mig....

Nu ska jag strax röra mig mot jobbet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0