,

Piss humöret.se nu alltså! 

Blir sjukt lack när jag inte for de suport jag bigär och behöver. Eller när alla mina saker bestämmer sig för att packa ihop samtidigt eller när vädret är åt helvete när jag skall gå hem. 

SKIT skit skit!! 

Mitt humör kan skifta från 0-100 på 30 sec och det gör ju min om inte lika jävla iriterad som allt annat skit.
Hatar när jag sägar samma som om och om igen men ingen lyssnar, man förklarar och förklarar eller när folk tror att man kan leva på ett visst sätt och sitter och säger att de är skit lätt och bla bla bla men de har inte en provat de livet. Fyfan så jävla iriterande. 


Dagen har flytit på bra haft massa och göra och setat och dubbel jobbet hela dagen. De är ju bra men ändå så blir man kanska trött o kropp och knopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0