,

Måste berätta om min och Rebeccas spåååårade ute kväll igår.


Jag och Rebeca bestämmde oss för att gå ut och fira att vi blivit sambos och flyttat till Stcokholm.
Efter middagen hemma hos Joppe så traskade vi hem och gjorde oss i ordning.
30 min senare traskade vi ut genom porten nöjda med vad vi lyckats åska komma med oss själva. Enade om att vi skulle sätta oss i en bar och se allmänt snygga ut och bara ha en grymt trevlig pratstund. 

Jag hade på mig mina nya höga men extremt snygga klackar. Jag märker kort tid evfter avfart att detta kommer bli plågsamt men det var försent för att vända.
Vi hittade oss allfall en bar till slut. Vi satte oss där, kort tid efter vi satt oss sätter det sig ett gäng 18åriga grabbar brevid oss. Visst de var ju inte dunder men de var tillräckligt dunder för att prata för hela stället, fort och mycket. 
Men vi... dvs jag lyckades tillsist koppla bort deet. 
Vi hade till sist allafall en jätte mysig pratstund med öl och vin. EFter ett tag när stället vi sat på började stäng så skulle vi gå till en annan bar.  Men väl där och utan bra sittplatser med dunder hög musik så bestämmde vi, som de två tanter vi är att... " nä nu är de nog bäst om vi går hem istället, min mjukisar ropar. " 

Mötte två riktiga phyk till fransmän, som hettsade på oss och det tog ca 15-20 min att bli av med dem. 

Vi haltade hem vid halv ett och när vi kom hem så var vi totalt utslagna. HAHA!! 

Bra första kväll och bra första firande. Mina fötter och totalt knullade och kommer inte kuna bära den typen av klackar på en vecka. Jag har skavsår ÖVERALLT.
Men jag är glad att jag kom hem någelunda hel, rebecca peppade mig hela vägen. " gumman nu är det inte långt kvar, bit ihop nu, du kommer klara det, " 
HAHA!!

Ja man kanske är på väg in i en ny fas i livet. Vad vet jag, senaste veckorna har jag njutit mest när jag var hemma och myst på fredags kvällarna och jag är alltid lika glad dagen efter för att jag inte gick ut. 

Men vists har man kul om man väl lyckas när man går ut. Troligen kommer detta beteende ändras nu lagom till sommaren och nu när man bor i Stockholm.
Puss på alla och hoppas ni får en bra lördag tills vidare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0