,

Helgen var helt underbar!! 
Lördagen slutade med en vild kväll, en helkvälls festande på en båt otippat nog. 
Men det vara allafall skit kul.
Söndagen så kom Adam till Stockholm om vi strosade runt hela eftermiddagen och bara njöt av tillvaron. Käkade ute. Dock försvann bilderna på maten. Den var fint upplagd och smakade mycket bra.
Idag är jag ledig och jag tänker verkligen försöka njuta va det. Sitter just nu i fönstert och funderar på hur jag ska spendera dagen.
Ska försöka göra någonting allfall. Kanske ska leta upp en telenor butik och kolla om de kan firra min mobb. De behövs kan inte göra ett skit på den. Den är som en nokia 3310 just nu. Inte kul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0