PL,

Sweet ljuva morgon.
I morse vaknade jag till Rebeccas klickande på tangenterna och mumlande röst. När jag märkte att knapparna blev snabbare ju mer konsentrerad hon blev så tog jag tag och insåg att det var dags att gå upp.
Inte för det gjorde någonting. NU sitter jag här i lugn och ro vid fönstret med en kaffe kopp i handen och Rebecca har åkt för att plugga, SJälv sitter jag och abra njuter av morgon luften och det helt underbara vädret.


Lika bra och passa på och njuta, snart är det dags att bli seriös igen. Skall jobbas som vanligt idag. 
Resten av dagen skall försökas spenderas väl. Skall tvättas och stadas lite sen blir det nog en fet lång prommenad mot kvällningen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0