tusen tankar men inga ord att tillfredsställa dem med,

Sitter på jobbet och krigar just nu. Ganska lagom mycket att göra, så där lagom mycket att tiden rullar och att man ändå kan chilla lite. 

Tågvet hem går ju inte förens  16,55 så kommer nog sitta kvar här och fixa lite jobb till dess. Känner att idag har jag bara inte lust att sätta mig ensam någonstan och hänga. 

Det är det ända som är tråkigt med lördagar, mitt tåg går 2H efter jag slutat och de är för kort tid för att be någon här att träffas ( dussutom känner jag ju typ ingen haha ).
Kan tycka att de är skönt att sitta själv men inte varje lördag, skulle vara skönt att komma hem skapligt men men vad gör man inte för jobb.. Haha!!
Men snart är de slut på detta och jag är i Stockholm förgott, vilket känns super mega underbart skönt. Att slippa komma tilllbka till tunis. 

Visst har jag fina vänner där men den staden ger mig enbart ångest. Varje gång jag kliver av tåget i tunis sjöljer den över mig och varje gåång jag kliver av i Stockholm rinner den av. 
Här uppe är mitt hem, här finns det ingen som vet någonting om mig eller min bakgrund. Jag kan börja om från noll och välja vad folk ska veta och inte. 
I Eskilstuna har man inte så mycket val, det är mycket historier som cirkulerar och mycket påhitt. Saker vrids och vänd och man har själv inget att säga till om. 

Palla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0