,

Ikea en regnig lördags efter middag är värre än en hel arbets dag. 

Fyfan de var jobbigt kan jag lova det var barn över allt, inte bara barn, gapande, skrikande, sura, arga, glad socker hyper ungar och alla jävliga sorter. 
Det var ruggigt jobbigt men det vart skönt att få lite inhandlat. Kommer komma på massa mer som jag behöver när jag väl har kommit i ordning men nu är det en bra början allafall. 

Vi var på kungeskrurva IKEA och det sög K**, det var ruggigt dåligt. "Vårat" IkEA är mycket, mycket bätte.
I det här så gick man som i en cirkel och det var jätte jobbigt, man blev fett förvirrad. Inge bra, plus det var folk över allt. Man ska ju igentligen gå mitt i veckan, men ja nu går det ju inte alltid. 

Nu skall jag strax byta om till min älskade mjuiks och bara chilla, har ingen ork kvar till att packa ikväll. 

Så nu är det mjukis, en öl och ishocky. Sen blir det skräck film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0