,

Jag vet att jag knappt bloggat men jag har händerna fulla med flytten. Men nu är det klart och jag kan 'ntligen slappna av. Äntligen, äntligen är jag Stockholmare!
Känns så sjukans skönt!!!!!

Känns så jävla sjukt, mitt flickrum är nu ner packat. Jag har inget rum hemma längre. Min älskade över våning är nu överlåten till nästa genaration. Jag hoppas han gör lika mycket hyss som jag där uppe. 
Jag har haft underbara stunder där. Filmkvällare, förfester, maskerad, julfest, skräckkväll, mys med kaffe och ett gärng olika människor har fått privelegiumet att vara där. 

Kommer nog mest sakna:
  • min walk in closet. Min ÄLSKADE garderob.

  • Pappas mat

  • ha Oscar som granne

  • .. och inspelningsbar boxer
Men nu är det dags för nya äventyr och jag kan äntligen lämna ett förflutet och börja om på noll.


My last night,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0