Lycklig,

Första natten avklarad. Det känns fortfarande sjukligt bra. 

I går kväll när jag gick och mötte upp Rebecca, insåg jag att jag kände mig lycklig. Ja men så där lycklig utan anledning. Jag har varken köpt eller gjort någonting speciellt. Man brukar känna sig lycklig om man tex köpt biljetter till sin favorit artist konsär, någon tillställning man sett framemot, köpt någon riktigt fin sak som man länge sucktat efter. Eller så brukar man bli å där lycklig i kroppen om man tex var på den där konsären eller tillställningen, haft en spännande dag eller liknande, ja jag tror ni förstår vad jag menar.
Jag insåg inte bara att jag var lycklig utan jag insåg också att jag inte vart såhär lycklig på 1,5 å.
Det var vid förra julen skulle jag gissa att jag kände mig så här lycklig sist. Hur jävla sjukt är inte det?!!

Jag har haft galet mycket mot gångar senaste året, haft och göra med phykfall, falska vänner, vänner som svikigt, jobbigt med jobb och på jobb, sjukhusvistelse, har druckigt för mycket och hämnat i fest-träsket, sjuka saker har hänt mig, hamnade i deprition och låste in mig i en månad typ, det har verkligen vart de ena efter det andra

Inte för att de senaste året bara vart dåligt har haft fruktansvärt kul också, med de har bara lett till den där moment lyckan. Men jag är ändå tacksam för de året som vart, jävlar vad stark jag blirvit av det. Jag har bytt bort alla mina skit vänner, behållt "alla"  bra och har skaffat mig nya underabara vänner. Visst har jag inte lika många som förr med dessa tar plats för tusen st.
Men nu är de dags för nya tag, komemr givet vis att behålla mina vänner men jag måste verkligen hitta några nya i stockholm, som det är juts nu känner jag ju bara Rebecca iprencip. Haha! Big fail typ.

Men jag har laddat upp med böcker lyssnar böcker, Sims spel och lite annat hemma som skall underhålla mig tills jag har hittat ett gäng sköna männsikor man kan hänga med. Hehe!
Den här våren ska bli den bästa våret ever, vet att jag sagt det förr men nu tror jag på det när jag säger det också. 

Nu skall jag jobba vidare. Puss!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Yara Al-sahli

Så skönt och hör att du mår bra hjärtat, att snyggingen hittat sin lycka igen. Ge dig själv en fett puss

2012-05-18 @ 14:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0