,

Nå, ska väl ta och berätta om min helg lite som utlovat.
Skulle gjort det tidigare men idag var det mycket på jobbet så hade inte den tiden. Men här kommer den allafall...
( Kan nästan säga att ni kan dela in den i flera läs omgångar. )
Fredag :
Eftersom jag jobbade lördag så blev det chill, dock var jag fruktansvärt bitter över jobbet med tanke på att vädret var fantastiskt. Hade så jävla gärna velat satt mig på en ute servering... Men jag hade en mycket bra kväll iallafall. Köpte lite chips och choklad ( jag menar då kan ju livet inte bli dåligt )
Lördag :
Lördagen vart det allafall kalas. Efter en mycket bitter dag på jobbet involderande en jävla massa. Slutade jobbet 15,oo och gick dirr till en pub nära tågstationen och började. Två härliga stark öl blev det på en servering i Stockholm. De är ju nästan som om inget skulle kunna dra ner de humöret.
Väl hemma kom Matilda till mig och det vart en hejdundrande kväll. Kan inte säga om jag stod eller låg ner mest den kvällen.
Kvällen började hos mig med middag för två och fixning. När vi tröttnat på bara varandras sällskap åkte vi till Linus där de nalkades födelsedags firande. ojojoj!!
De var ju ett tag sen jag festade med dessa grabbar så mycket hämningar fanns det inte. Det var klackarna i taket så de hette duga. Jag dansade på som bara tusan, vilket inte händer allt för ofta.
Det bjöds på fiskedam och guddomlig musik.
Sofia anslöt sig till oss efter ett tag och de blev ett snäpp hårdare.
När vi kände att devar dags för att kunna ha möjligheten till att komma ihåg nåt av krogen, rörde vi oss mot stan.
Söndag :
Måndag :
Tisdag :
Ja jag ser hur det ser ut inte ok med denna bloggtorka dock så hoppas jag att ni också vart ute och njutit av vädret och ledigheten som jag...
Nå, ska väl ta och berätta om min helg lite som utlovat.
Skulle gjort det tidigare men idag var det mycket på jobbet så hade inte den tiden. Men här kommer den allafall...
( Kan nästan säga att ni kan dela in den i flera läs omgångar. )

Fredag :
Eftersom jag jobbade lördag så blev det chill, dock var jag fruktansvärt bitter över jobbet med tanke på att vädret var fantastiskt. Hade så jävla gärna velat satt mig på en ute servering... Men jag hade en mycket bra kväll iallafall. Köpte lite chips och choklad ( jag menar då kan ju livet inte bli dåligt )

Lördag :
Lördagen vart det allafall kalas. Efter en mycket bitter dag på jobbet involderande en jävla massa. Slutade jobbet 15,oo och gick dirr till en pub nära tågstationen och började. Två härliga stark öl blev det på en servering i Stockholm. De är ju nästan som om inget skulle kunna dra ner de humöret.
Väl hemma kom Matilda till mig och det vart en hejdundrande kväll. Kan inte säga om jag stod eller låg ner mest den kvällen.
Kvällen började hos mig med middag för två och fixning. När vi tröttnat på bara varandras sällskap åkte vi till Linus där de nalkades födelsedags firande. ojojoj!!
De var ju ett tag sen jag festade med dessa grabbar så mycket hämningar fanns det inte. Det var klackarna i taket så de hette duga. Jag dansade på som bara tusan, vilket inte händer allt för ofta.
Det bjöds på fiskedam och guddomlig musik.
Sofia anslöt sig till oss efter ett tag och de blev ett snäpp hårdare.
När vi kände att devar dags för att kunna ha möjligheten till att komma ihåg nåt av krogen, rörde vi oss mot stan. Vi gick till håpes och där, ja där kunde jag knappast hålla kameran rakt än mindre mig själv så där av inga bilder.

Söndag :
Vaknade lite för tidigt för att vara dagen efter en brutal kväll... Jag kände mig inte ett dugg bakis bara lite sliten. Men efter lite kaffe så var man nästan på topp.
Efter lite skitsnack om dagen innan och ett massa flum beslöt vi oss för att rulla ner mot stan igen. 
Jag kände liksom.. de är sällan jag är så här mycket ledig när alla andra är de så de är väl lika bra att fortsätta kötta.
Där satt vi ett bra tag, käkade och drack. Vi hade grymt kul, speciellt jag som skulle vara ledig dagen efter. Matilda som tröttnade drog hem efter ett tag, men vad gör väl de stället var fullt med folk man kände, Johanna och Jennifer jojanade ett tag och även simon pallade sig ner. 
Härjade på där ett bra tag innan jag kände min över man. 
Så Adams balkong fick bli min fristad resten av kvällen.
Planen var att vi skulle laga mat men jag var inte på topp vid den tiden...
Donken blev det istället och det var fruktansvärt gött!!

Måndag, (Valborg) :
Ja och så var den här, den bästa högtiden under fjortistiden och jag stod totalt planlös där. Vaknade sent efter välbehövda timmars sömn. En snabbis förbi systemet... men sen var min plan slut. Blav dumpad på stan, traskade runt ett tag men rörde mig snabbt mot uteserveringarna. " Nån träffar man alltid " 
Och tänka sig det gjorde man.. Planen tog fart och jag ringde direkt till Matilda och hukade up henne på planerna. 

Fylde magen med Spyci innan jag och Matilda for hem. 

Och jag måste nog säga att de var en av de grymmaste kvällarna jag haft på länge. Fy tusan vad kul jag hade. 
Matilda och jag hos mig... ( igen ) Cycklade, som äkta valborg, ner till Kim där det nalkades förfest. Och vilket tjo dundrande kalas de blev, super kul. Massa folk, massa trevligt normalt folk!!
Härjade på där ett bra tag och hade de nice.

Sen spenderades resten av kvällen på Royal med en JÄVLA massa sköna typer. Satt och snackade och snackade och snackade....

Tyvärr vart det inte så mycket bilder denna kväll. Min mobil dog under lördagsnatten, R.I.P
Men matilda knäppte några...



Tisdag :
Tisdagen var ju absolut inte problemfri om man säger så. Men dock var det dags att ta tag i livet igen och bli seriös.
Vaknade upp utan en Matilda vid min sida... dock så brukar hon och jag kunna ta våra egna vägar och de brukar inte vara problem. Men klockan tickade och ingen Matilda som infann sin vid min sida... 

De började bli lite lite oroligt. 

Gjorde en lite mindre efterlysning av henne

Efter ett oroligsamtal och mail från familjen kände jag mig allt mer panikslagen. Men jag höll ljuset uppe för hennes nära och kära. Men lagom till eftermiddags solen slog in dök hon upp. 16.30 Får jag ÄNTLIGEN tag på henne. 

Det firade vi men en LÄSK på royal.
Men tack vara kravallerna så var de lite körit att få hem den unga damen... Inga bussar kom ju och billigt att ta en taxi 10mil.... NOT
efter en timmas krigande så.... Fifi fixar eller ja Simon fixar. Han körde hem den unga tösen och jag förljde med som sällskap. 

my hero



Och så var ledigheten slut och jag är totalt sopp slut. Skönt att de blir en kort vecka allafall! 


Ja jag ser hur det ser ut inte ok med denna bloggtorka dock så hoppas jag att ni också vart ute och njutit av vädret och ledigheten som jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0