Galet vad arg jag blir,

Jag blir lika jävla förbannad varje gång!!!!!!!!!!!!!!


Klicka på bilden för att komma till artikeln!


De på minner om ett liknande fall där en ung tjej blir våldtagen och sedan utsatt för trakasserier och hot. Jag skrev om det för ine allt för länge sedan. LÄS DE HÄR! Kan LOVA att det är läsvärt och att man får sig en tankeställare. 

De är ofta dessa artiklar dyker upp och jag kan inte låta bli att bli lika jävla äckligt förbannad varje gång. De är så sjuk fruktansvärt. Som i detta fall och i den andra länken, tjejen blir brutalt utsatt, hånad, förnedrad och männen tar i från henne hennes kvinliga sida. Och sen ska DE få stöd. Fattar inte folk hur SJUK det är?!?!?
Det känns lite lönlöst att bli så här upprörd men jag kan inte låta bli. 

Andra inlägg där jag skirvit eller länkat om våldtäckter: 

Länk1

Länk2
Länk3 ( det är ingen våldtäkt men om hur män tar sig lite för mycket frihet ) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0